۹ پاسخ

نه انتظار داشتی چند باشه مگه؟

دختر من 154 بود انومالی

نه خوبه واسه من کمتر بود یکم

نه بابا خوبه دخملی من ۱۴۲ بود دکتر گفت خوبه.

عزیزم بچت پسر کدوم سمتت‌ و تو آنتی ضربان قلبش چند بود و برا تشکیل قلب اونجا ضربان چند بود

برای من چرا تو انومالی ن وزنش زده ن ضربان قلب

نه خوبه از 130 بع بالا خوبه

ضربان قلب جنین تو انومالی بلید بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ باشه

نه بابا عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری