خانوما برای کمتر شدن زردی نینی چیکار کنیم؟

۸ پاسخ

سلام ، شما برای زردی نوزادتون چیکار کردید ؟

نی نی ات چیه گلم

عزیزم دکتر بچه من گفت اونایی که زردی ناشی از شیر مادر دارن باید کلا بیخیال بشن چون خطرناک نیست و باید دوره ی حداقل 20 روزشو طی کنه... نگران نباش اصلا

قطره نئوناستر خوبه
و هر یه ساعت و‌نیم حتمااا شیر بخوره
هرچی دفع بچه بالا باشه زودتر زردیش از بین میره
ولی اگه تو این سن زردی داره حتما دستگاه بذار

شیر زیاد پیشتر بهش بده تا دفع بشه

فاویسمی ها بیشتر طول میکشه

فاویسم نداره؟ تا ۴۰ردزم ممکنه طول بکشه

قطره نئوناستر
دستگاه بهترین چیزه

سوال های مرتبط

مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان شهریار کوچولو مامان شهریار کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرینا مامان آرینا ۳ ماهگی
مامان دلارام. علیرام مامان دلارام. علیرام ۸ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی