خانما وزن 1700تو سی و دو هفته خوبه؟

۸ پاسخ

من سی ویک هفته رفتم یک و۷۰۰بود

توی برنامه نوشته از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ خوبه

من سی و دو هفته و سه روز ۱۹۵۰ بود دکتزم میگفت خوبه متوسطه

فک کنم کم باشه

من این هفته۲۲۰۰بود

عالیه ماشالله

من تو ۳۲ هفته و ۲ روز ۱۸۱۰ بود میگفت کمه

نرماله خوبه

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وششم بارداری