خانما وزن ۱۷۰۰ خوبه توی سی هفته

۷ پاسخ

ماشالله چیا خیلی دوست داری ومیخوری

۳۰هفته ۱۷۰۰خیلی خوبه

من ۲۹هفته و ۶روز ۱۴۰۰بود .‌دکترم سرو صداااا ک از بس میخوری هم‌خودت وزن گرفتی هم بچه ت .‌چجوری میخایی زایمان کنی... منم‌کلا تصمیم گرفتم دیگه نرم پیشش.

۳۰هفته عالیه

عالیه عزیزم

آره عزیزم خوبه👌👌

عالیع

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۳ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان آراد و جوجه مامان آراد و جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد