۵ پاسخ

آخی خیلی خوبه

عععع برامنم گاهی نبض میزنه اینجا پرسیدم گفتن ۳۰ هفته به بعدنبض میزنه🫠

خیلی حس خوبیه 😍من وقتایی ک خیلی گرسنمه بعد غذا یا صبونه خوردن سکسکه می‌کنه ☺️

از کجا میشه متوجه شد ک سکسه میکنه؟

عزیزم😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد