۳ پاسخ

به نطر من نزن.من ۴ سال پیش سر پسر اولیم زدم با اینکه خوب یود پشیمون شدم. کلی پول هزینه کردم پاک بشه. الانم یه ماهه ریموو کردم منتظرم ببینم چی میشه.

میگن خوب نیس من خاستم موهامو رگ کنم بددن دکلره گفتن اونم خوب نیس دیگه نکردم

فکرنکنم دخترونه میزنی منم دوست دارم ولی میترسم همه میگن نزن ولی دوست دارم یکم پرتر بشه مرتب بشه🥲🤧

سوال های مرتبط

مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۹ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان محمد متین🍒 مامان محمد متین🍒 ۱۷ ماهگی