توشیردهی میشه میکرو کزد یا کراتین کرد

۲ پاسخ

آره من کردم
ولی باید بعدش شیر خودتو بدوشید بریزی
بعدش شیر بدی ب بچه

من کراتین کردم
یعنی پروتئین

سوال های مرتبط

مامان آقا رادمهر مامان آقا رادمهر ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی