خانما بچم 11درصد زردی داره چکارکنم کمتر بشه

۲ پاسخ

دکتر به ما گفت زردی بالای ده حتما دستگاه فتوتراپی میخواد
البته به سن دقیق نوزاد و وزنش هم بستگی داره
خلاصه که باید پزشک متخصص اطفال نظر بده

اما در کل شیردادن زیاد هم براشون مفیده، اما کافی نیست.

تند تند شیر بده پیپی کنه دفع میشه خودتم چیزای خنک بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۵ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی