۵ پاسخ

من با بیمه تکمیلی رایگان شد

نه اصلا ازاد نیستن انومالی هم ازاد نیست فقط باید بری مرکزی ک با بیمه شما قراداد داشته باشه

ازاده

بعضی از مراکز انجام میدن

با بیمه میشه ولی من بیمه نداشتم ازاد دادم

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری