نی‌نی‌تون شبیه خودتونه یا باباش؟؟😁😍

۱۹ پاسخ

فامیلا من میگن خودتی فامیلا شوهرم میگن شبیه شوهرمه...

طرفای شوهرم میگن شبیه باباشه
فامیلای من میگن شبیه من
همسایه ها میگن شبیه باباش 😂
ولی به نظر خودم فقط لپ از من ارث برده

لباش شبیه منه بقیه باباش😊

کپ همسرمه

ترکیبی🤣

من ک میدونم هنوز دنیا نیومده شبیه باباشه😂

باباش🥰🐣

همه میگن شبیه خودمه

دوتا پسر دارم
هردو شبیه باباشون شدن

کپ من

بعضی ها میگن شبیه خودم
بعضی ها هم میگن شبیه باباش

باباش😐

تا الان که همه میگن شبیه خودم و خواهرم

همه میگن شبیه باباشه🤗🥲

ترکیب باباش و دختر عموهام

چشماش شبیه منه بقیش باباش 😅😅

وووویییییی هنوز تو دلمه .
من بورم و سفید همسرم میگه شبیه‌ تو بشه

باباش 🥲😂

باباش
عمش

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی
مامان هانا 🍓🧸 مامان هانا 🍓🧸 ۳ ماهگی
مامان دلوین🐣💛 مامان دلوین🐣💛 ۱۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱۱ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۷ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۲ ماهگی
مامان هلین کوچولو♥️👶 مامان هلین کوچولو♥️👶 ۱۵ ماهگی