دخترااااا😍
امروز فهمیدم نی نی پسره❤️🫠

۱۳ پاسخ

آخه خیلی دیر رفتی انومالی توی هفته ۲۱

به سلامتی
مگه آنومالی نگفت جنسیت رو؟

منم اینطور شدم ۱۶هفته رفتم سونوهمه گفتن دختر بعد ۲۱هفته رفتم انومالی گفتن پسره

خدا رو شکر سلامت دنیا بیاریش

عزیزم خدا نگهدارش باشه و صدمش براتون پر از خیر باشه🥹💕✨️

به سلامتی بغلش کنی❤️

مبارک گلم

😍😍😍

مبارکه مگه آنومالی نرفتی ؟

اخیییی خدا برات نگهش داره بسلامتی بغلش کنی😍😍

مبارکه عزیزم

به به مبارک عزیزم قدمش پراز خیر و برکت باشه براتون 😍

برای منم دعا کن 🤲🏻

به سلامتی بغلش بگیری 😍💙

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نورا ♥️ مامان مامان نورا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری