۹ پاسخ

منم دیابت دارم دکتر برام هردو هفته یکبار نوشته +نوار قلب جنین

برای حرکات جنینه
منم دکترم الان دو هفتس فرستاد
آخرا دکترا میفرستن هر هفته

برای تنفس و حرکات جنین و آب دورش و کلا سلامت جنینه.
دکترم گفت اگه حرکات خوبه هر دو هفته کافیه.
اگه حرکتش کمه هر هفته

نگفته کی ختم بارداری میده

حرکات و بررسی میکنه من یکبار انجام دادم

NSt هم میری

من دیابت دارم آب دور جنین زیاد بخاطر اون گفته هفته ای ی بار ولی من دوهفته ی بار میرم
وضعیت جنین از همه لحاظ

برای تکونای بچه و بررسی چیزای دیگه

دیابت داری؟

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان دلارز و‌دلاریس مامان دلارز و‌دلاریس ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان آرسین و نیلدا مامان آرسین و نیلدا ۷ ماهگی