۴ پاسخ

من ک همشو صفر خریدم اتفاقا خیلی بدرد میخوره
من برا پسرمم انموقع ۳۷۰۰بدنیا امد تا ۴۰روز صفر میپوشوندم

والا میگن صفر اصلا استفاده نمیشه

من دوتا صفر خریدم

صفر دو دست
یک سه دست
هرسایز هم حداقل دوتا سرهمی بیرونی

سوال های مرتبط

مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی ها 🐣🐣🐣 مامان نی نی ها 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری