۴ پاسخ

سرهمی سایز یک زیاد نگیر چون زود خشتکش کوچیک میشه براش

والا من تکیه ای هایی که گرفتم هنوز اندازشه بعضیاشونم بزگه براش فعلا فقط سایز یک بگیر با دوسه تا صفر تا سه چهار ماهگی بدرذت میخوره

من میخوام ۳.۴دست سه تیکه بگیرم(بادی.شلوار.مانتو)
۳تا سرهمی فصل
۲.۳دست لباس راحتی و معمولی
برای پاییز و زمستون هم بعدا خرید میکنم

سلام.من کلا لباس تیکه ای گرفتم
سایز صفر و یک و دو سه برای داخل خونه هر کدوم ۳ تا یدونه هم مرتب تر برای بیرون بلوز شلوار هستن.بعد شلوار جدا هم واسه هر سایز ۳ تا گرفتم.زیر دکمه رکابی باید بگیرم و استین کوتاه گه باید حساب کنم ببینم چه سایزی میوفته توی زمستون که اینارو هم بخرم
دیگه عزیزم بستگی به خودت داره اینا تا ۱ سال اول جوابه

سوال های مرتبط

مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان تیلّه✨️🪩 مامان تیلّه✨️🪩 ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری