۱۶ پاسخ

ایشالله خدا دلت شاد می‌کنه عزیزم

انشاءالله

علائم داری

خب بارداری شیمایی بوده دیگ وگ ن مثبت نمیشد

من این ماه آمپول آزاد سازی زدم ولی الان تست زدم منفی بود دو س روز پیش حاله مینداخت

منم تنبلی دارم ی سال خورده تو اقدامم

ان شاالله

ان شااالله الهی آمین 🤲🏻

اگ بار دارباشی تست مشخص میکنه

من هیچ وقت نشد ک ب همون تاریخ برسه همیشه س چهار روز جلوتر میفته

سیکلت چند روزه گلم یعنی ماه قبل ۱۶ شدی؟

ان شاالله به امید خدا همه ماهایی که چشم انتظاریم این ماه باردار باشیم🤲🥹

علاعم چی داری

انشالله با تست مثبت بیای عزیزم.. علایم داری؟

انشالله باردار باشی عزیزم 🥺🥺

بیبی بزن انشالا مثبته

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری