خانوما اسمه دلژین قشنگه

۱۳ پاسخ

اره خاص و قشنگ

دلژین اصلا قشنگ نیس

نه عزیزم زیاد جالب نیست

من دوس نداشتم
ب جا ژ و بذار دلوین خیلی قشنگ تره

نه اصلا

نه اصلا

نه قشنگ نیست

منکه پسند نکردم بازم خودتون بهتر میدونین

کوردیه؟

اره والا قشنگه

دلوین هم قشنگه

اسم کوردی هست؟

من خوشم نیومد

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان السا. ،❤️تو دلی مامان السا. ،❤️تو دلی هفته سی‌ام بارداری