۳ پاسخ

بله دیگههه

شب نبری بهتره.‌تو روز ببر ک گرم تره .‌دور از جون سرما نخوره

اره اگر درد نداره حالش طبیعی شده ببر

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی
مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی