۲ پاسخ

تولد ۳ تایی تو خونه
ی بار خانواده همسرم کیک میگیرن واسش
ی بار خانواده خودم
هرکی خونه خودش
آتلیه میبریم و هدیه هم میخریم براش

دختر من تولدش راه نمیرفت الانم راه نمیره فعلا در تلاش هستش توخونه با مامان بزرگ با بابا بزرگ و دایی و عموش خودمونی گرفتم ک ن خودم اذیت بشم ن دخترم ولی دکور چیده بودم

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان آقاحسین👶🏻🩵🧿 مامان آقاحسین👶🏻🩵🧿 ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی