۷ پاسخ

عزیزم بچه شما چرا دمای بدنش پایین بود؟ واسه منم رو ۳۵ هست نگرانم نمیتونم بخوابم

آره تب نیس

اره خوبه

چیکار کردی؟

بله گلم خوبه

اگه برسه ۳۶ بهتره

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری