۹ پاسخ

با بیمه تامین اجتماعی ۲۰۶۸ شد

بابیمه سلامت

۲۳00 سونو وزن وداپلر رنگی باهم

درمانگاه دولتی انجام دادم بدون بیمه ۴۸۵تومن با بیمه گفتن ۲۹۰

من مشهد انجام دادم آزاد گفت۲۱۰۰با بیمه۱۷۰۰

من ۲۷ میخام برم، ولی هزینه رو نپرسیدم گفت سونو داپلر رنگی نمیدونم چقدر بشه🥴

بله من چسبندگی با سونو وزن باهم آزاد یک وچهارصد دادم

بله من انجام دادم
آزاد ۹۰۰ تومان

قبلا سزارین کردین ؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باسلوق مامان باسلوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد