۴ پاسخ

اره من بعضی اوقات کمرم می‌گرفت
و زیر شکمم درد داشتم

منم زیر شکمم تیر می‌کشید حتی دل درد کمردرد پریودی خفیف هم داشتم

من اوایل عطسه میکردم زیر دلم درد میکرد ولی آلان بیشتر کمر دردم

من روز ۹ جز سینه درد هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه کربلاء💜🧸 مامان هدیه کربلاء💜🧸 هفته چهارم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری