میشه خاهشا سوال اخر منم جواب بدین
عزیزم گروه ایتا داریم با همه خانوم های انتقالی اگ دلت میخواد بیا از تجربیات هم استفاده کنیم من خودم روز10 انتقالم
سلام
ایشالا نشانه خوبیه گلم🤲🤲😍😍🫂
سلام عزیزم میتونه نشونه ی خوبی باشه انشالله که خبر خوش بدی بهمون
قبلش چیا رعایت کردی تا تایم انتقال ؟
منم درد قاعدگی داشتم امروز روز ۸ دیگه ندارم
سلام امیدوارم انشاالله این ۱۴ روز بزودی بگذره و باخبر خوش ختم بشه ، دردهای پریودی خیلی خوبن نگران نباش من با شدیدترین درد پریودی و در حالتی که اصلا نمیخواستم برم آزمایش بدم چون مطمئن بودم منفی میشه مثبت شد خداروشکر پس نگران نباش
دقیقا منم تا ۵علائم نداشتم بعدش دو روز درد پریود
و روز بعد نفخ
شما ۲ ام انتقال دادین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.