روز پنجم انتقال و درد تخمک و زیرشکم
🙄🙄🙄🙄🙄

۵ پاسخ

منم روز 12 امتقالم طبیعیه
انشالله ک خبره

منم همینجوری بودم سعی کن یه روز درمیون اقدام داشته باشی بعد 14آزاد سازی یا 15تست بزن حاله داشت دیگ رابطه نداشته باشی بهتره

منم روزه پنجمم بشدت زیر دلم تیر میکشه

منم روز سوم انتقالمه و امروز یکی دوبار زیر شکمم سمت چپ تیر کشید.ایشالا ک هرچی هست خیره.کجا انتقال دادی عزیزم؟

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری