سلام خانما با ۴ هفته و ۱ روز بتا ۲۰۰ خوبه؟؟

۵ پاسخ

اره عزیزم من چهار هفته بتام ۱۷۹ بود

یعنی قبل موعد؟

مبارکههههه

آره عزیزم اوایل بارداری هست نگران نباش منم ان شاالله هفته ی دیگه میرم آزمایش به امید خدا ❤️

سلام آره عزیزم بالاتر میره روز به روز تازه تشکیل شده
مبارکه♥️

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان ❤️نی نی مامان ❤️نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند و نبات👶🏻 مامان قند و نبات👶🏻 هفته نهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان فرفری 🩵 مامان فرفری 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد