سلام خوبید میگم کی واکسن انفلانزا رو زد

۸ پاسخ

من دکتر زنان و روماتولوژیم گف حتما بزن هلندی زدم

میترسم بزنم

من رفتم بهداشت زدم

بهداشت رفتم دیروز رایگان زدم.الان خوبم فقط جاش یکم درد میکنه.

من ن نزدم دکترم اجازه نداد گفت نزنی بهتره خودمم راغب نبودم

آره بهداشت هلندی زدم

سلام گلم من زدم..البته دکترم واسم تجویز کرد هلندی گرفتم همونجا مطب خودش ترزیق کرد

من ماه قبل هلندی زدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی