خانوما کسی واکسن انفلانزا زده؟؟؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

آره من تازه زدم

من هفته پیش بهداشت تماس گرفت رفتم زدم گفت شاید در حد سرماخوردگی خفیف داشته باشی که خدا روشکر اتفاقی نیوفتاد

اجباریه مگه

ن من نزدم

من شهریور زدم عزیزم،دوتا دکترام جفتشون گفتن باید بزنی منم از داروخونه گرفتم زدم

من امروز زدم

من اون هفته زدم

بمن بهداشت زنگ زدبرم بزنم ولی من کلا ۲هفته ازبارداریم مونده گلودردم هستم احتمالانرم

من دیروز زدم

بله من زدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد