سلام خانوما کسی تو بارداری واکسن هپاتیت زده .

۳ پاسخ

من کزاز زدم

بله من ۲دوز زدم

من کزازم زدم مشکلی ندار

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 ۱۳ ماهگی
مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 مامان نلین🧚🏼‍♀️ 👣 ۹ ماهگی