۱۳ پاسخ

من ۲۴ هفته و ۳ روز بودم رفتم

من امروز رفتم

۲۶هفته

من ۲۵ هفته انجام دادم

برای همه نمینویسن.من رفتم ک بنویسن فقط قندناشتا نوشت.فک کنم اگ قندت بالا باشه بنویسن الکی مجبور نمیکنن اون محلول بخوری

برای من نوشته میشم ۲۳ هفته

من ۲۶هفته

من ۲۵ هفته رفتم

من قراره فردا برم

من کلا انجام ندادم و نمیدم

من شنبه میرم ک میشم ۲۷ هفته ۳ روز

من ۲۴ و ۱ روز قراره برم

بین ۲۴تا ۲۸هفته هستش

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری