خانما ازمایش قند بارداری همین پودری چند هفتگی انجام دادین؟

۴ پاسخ

من ۲۴انجام دادم

۲۴ هفته به بعد میشه انجام داد

من ۲۸هفته بودم انجام دادم

برا من هنوز ننوشته ۱۴ ام باید برم بنویسه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری