خانما سونو وزن تا کی وقت داریم؟

۷ پاسخ

من ک هنوز برام ننوشته ۲۶ نوبتدارم

من ۳۰ دادم
۳۲ دادم
اخرین سونو۳۶دادم

دیگه برو دیره

من ۳۰هفته و۳۶هفته دادم

من هر سری ک میرم پیش دکترم وزنشو چک میکنه برام

بهترین زمانش ۳۲

منک یبار ۲۸ هفته دادم یبار ۳۷

سوال های مرتبط

مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد