خانما بهترین وقت برای سونو وزن کی ؟

۵ پاسخ

من ۲۸ هفته رفتم رکتر برام سونو نوشت گفت دوهفته دیگه برو الان برای فردا نوبت دارم ک برم

من ۳۰ هفته رفتم
ولی خب بین هفته ۲۸ تا ۳۲_۳۴ کلا باید رفته باشی

دکتر من گفت ۲۸ هفته زمانشه ولی من میخام ۳۰ هفته برم😁

۳۰ هفته بری بهتره

من چند روز پیش رفتم هم دکتر گفت اون موقع برو هم تو سونو انومالی برام زده بود این تاریخ برم

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری