سلام مامانا تا کی وقت داریم سونو رشد بریم؟

۴ پاسخ

من دوشتبه سونو رشد داشتم نتونستم برم
یعنی دیر شده دیگ

28و32 باید بری اگه رشدش کمه بهت بگه برسی به خودت ولی تا 36/37 سونو میری رشدشم میگه

تا ۳۲ من ۳۱ هفته رفتم

تا۳۲.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی