بچه ها آن تی چطوره ، جنسیتش از ان تی مشخص نی؟

تصویر
۷ پاسخ

مامان هدیه ی خدا بچتون چی بود؟
چون همه گفتن پسره میپرسم

ان تی عدد های هرمون پایین باشه ۱ باشه تو ۱۳ هفتع خطریه؟؟

ان تی ۱ باشع خوبه

نرماله
بچتم پسره😍

جوابش خوبه عزیزم
جنسیت از رو آزمایش مشخص نمیشه اینا هم ک میگن واسه سرگرمی هست
میگن عدد پاپ بالای یک باشه دختره زیر یک باشه پسر الان مال شما دو هست ولی اینا همش جهت سرگرمیه

اکثرا از جسه ی نوزاد فکنم بشه جنسیت تشخیص داد

نرماله آنتی خوب آمده

سوال های مرتبط

مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان نور ✨🧸 مامان نور ✨🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند خونه🩷 مامان قند خونه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه ام مامان جوجه ام تولد
مامان رایان مامان رایان ۶ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری