۵ پاسخ

علائمت چیه من دیشب بیمارستان بود

نشتی*

الان نشاس نداشته داری غصه میخوری؟؟!

شنیده بودم ک نشتی کیسه اب تا دو یا سه ماه میشه کنترل کرد
استراحت کاملا مطلق

استراحت مطلق میدن معمولا عزیزم
اگه خیلی زیاد باشه و با اسنراحت حل نشه احتمالاممکنه بستری کنن جهت تحت نظارت بودن

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری