۸ پاسخ

منم ب زور پیدامیکنم

شیرخشکا فرمولشون یکیه تقریبا.. غیر از شیرخشکای تخصصی.فقط مهم اینه ک بچه خوب بخوره و دوس داشته باشه. بقول دکتر دخترم شیرخشک مث آرد نونواییه. همون آرده ولی نونای مختلفو باهاش میپزن. از دوتا متخصص و ی متخصص گوارش اطفال پرسیدم همشون همین نظرو داشتن.

سوپرامیل اومده دوباره توبازار

ببلاک

من گیگوز میدم خوبه
بیومیل هم قبلا میدادم خوب بود

آپتامیل

نان بخر

قزوینی ؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی