بودنت مبارک زیبای دلنشینم
به وقت یک ماهگی🤍

تصویر
۶ پاسخ

همون لباسی ک باباش گرفته براش🥹😂چه بهش میاد

چقدر مو داره برا ی ماه😂😂😂🤩🤩🤩🤩

فردا میام هنوز کولر میرنین

منم ایذه ام

خدا حفظش کنه عزیزم ❤️
عکسش بردار چش نخوره

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦕نویان🦕 مامان 🦕نویان🦕 ۱۱ ماهگی
مامان هلیا وهایلین مامان هلیا وهایلین ۴ ماهگی