۱۲ پاسخ

سلام جواب ازمایش شما چی شد؟ایشالله که بچه سالم بوده
مورد مشابه شما هستم و خیلی میترسم

من ۲.۲‌بود‌ البته ۱۳ هفته رفتم ان تی

فکر کنم باید سلفری بدید ..
البته بعضی از دکترا میگن خوبه اما بعضیا میگن زیاده

انتی من ۲/۴بود سلفری دادم همه چی خوب بود خداروشکر

منم 2/25بود دکتر گفت خوبه

منم ۲وخورده ای بود دکترم گفت تا ۳خوبه از ۳به بالا مشکله

من پسرم ۲.۵بود الان چهارسالشه حتی انومالی فقط سونو دادم

من ۲.۶ بود بعد کواد مارکر دادم خوب بود

بعله عدد۳بده زیر ۳خوبه

منم ۲ /۵٠ بود
سلفری دادم نیومده جواب

از من ۲.۳ بود رفتم آزمایش سلفری و خوب بود جوابش

اره بالاترشم اوکی بوده حتی باید یه کاری کنی نمیدونم اسمش چیه اونموقه معلوم میشه ایشالا ک هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری