کسی بوده عدد سونو ان تی بالای ۲ ؟؟؟؟

۶ پاسخ

سلام برای من دعاکنید عدد ان تی 2وخوردی بود ژنتیک فرستاده

بله من ۲ .۶۳ بود وبرام سلفری نوشت ودادم بعد ۱۵ روز جوابش اومد خداروشکر خوب بود

من ۲.۱ بود

عزیزم تو سونوبمن گفتن تا۴عادیه

ولی بالای دو هم مشکلی نیس بالاتر از ۳ نباس باشه

من ۱.۸۴ بود

سوال های مرتبط

مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی