خانوما حالت تهوعتون از چند هفته یهو کمتر شد؟

۱۲ پاسخ

برا من ۱۲ هفته

من ۴ ماه ام اما هنوزم دارم ولی نسبت به قبل کمتره

من بعد از ۱۴ هفته دیگه
فقط وقتی صبح میرم بیرون حالم بد میشه

از ۱۴هفته

4ماهگی

من حالت تعوع داشتم الان استفراغ اضافه شده دارم میمیرم کاش زیاد طول نکشه😭

من همچنان دارم ولی نسبت به قبل کمتر شده تا ۱۲ هفته تهوع خیلی شدید داشتم

من همچنان دارم🥴

من متأسفانه تا۵ماهگی مهمونم بود انشاالله که شما مثل من نمیشین

تا هنوز هست6ماهمه

برای من 5ماهگی

از ۸هفته

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته شانزدهم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید محمدحسن مامان سید محمدحسن هفته سی‌وچهارم بارداری