خانوما هفته چند حالت تهوعتون تموم شد؟

۲۰ پاسخ

من تازه شروع شده🥲🥺انقده اذیتم ک نگو

من ک هنوز هست😭

بخدا دریچه اولم ماه اولم یه باربارا آوردم خونه بابام اونم دندونم درد میکرد ناشتا قرص پروین خورده بودم

من دربارداری اصلاحات تهونمیگیرم

هنوز گاهی دارم اما کمتر شده از ۱۲-۱۳هفته کمتر شد

خیلی بده واقعا ان شاءالله که زود بهتر بشی اره حتما بپرس

بازم از دکترت بپرس

باز از دکترت بپرس

فقط حالت تعو داشتم بالا نمیوردم ولی از دکتر بهداشت پرسیدم گفت هم میتونی اینو بخوی هم ویتامین ب ۶

منکه دارم هنوز ولی مثل قبل نه

منم دارم هنوز البته با دارو یکم بهترم

متوکلوپرامید۱۰

من که دیشبم بالا اوردم 😐😶

من 12 هفته کلا همه ی اعلایم رفت

ماه چهار که بری درست میشه ولی سه ماهه آخر برمیگرده

برا من کمتر شده

از چهار ماهگی کمتر میشه ولی من هنوز دارو میخورم نخورم باز دارمش

من یکی‌دو روزه خیلی بهتر از قبلم‌و‌میتونم غذا بپزم

هنوزم با دارو کنترلش میکنم

من هنوزم گاهی دارم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته پانزدهم بارداری
مامان سید محمدحسن مامان سید محمدحسن هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری