۵ پاسخ

اره خداروشکر یعنی یه خوشمزه و لپو می خواد بیاد تو بغلت من سر پسر اولم ۴ و نیم بود وزنش کلا لپ بود بچم 😅 الان دومی فکر کنم وزنش نرمال باشه همه ازم توقع لپ دارن باز😅😅

خیلی خوبه

من یکونیمم 🥲😔

عالیه

یعنی بچت تپلیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۳ ماهگی
مامان یکتاومیکائیل مامان یکتاومیکائیل ۲ ماهگی
مامان مهلاومهیاس😍 مامان مهلاومهیاس😍 ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی