۳ پاسخ

انجام نمیدی که بگم
شربت زینک
شربت پدی لاکت
شربت سرماخوردگی
اب سیب تازع
سیب بخوره
کته برنج ماش با ماست
روغن زیتون بمال کل بدنش شکمش
نافش
بعدس برعکس جهت عقربه ساعت ماساژ بده
بهش اب جوشیده بده
سردی ترشی شیرینی مصنوعی نده

پودر سنجد

شربت نئوزینک و خیلی حواست باشه بسوزه بیچاره میشی تاپیکای متو ببین بچم چجوری سوخته دیشب گزاشتم اسهال شده بود .حتما تند تند بشورش حتما حتما وگرنه میسوزه بدجور.سودو کرم بزن پوشکشم تا وقتی اسهاله تند تند عوض کن

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم😘 مامان پسر قشنگم😘 ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۲ سالگی