شیرخشک بیومیل چطورع

۳ پاسخ

پسرم فقط بیومیل میخوره خیلی خوبه

منم میخوام بدونم
چون برادرزادم استفاده کرده بود.خیلی تپل شده بود از ۳ ماهگی بچه ۱۰۰ درجه تغییر کرد

دختر من ک ازش خوسش نیومد شکمشو سفت کرد بوی بدی هم میداد

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان Aryia🤎✨ مامان Aryia🤎✨ ۹ ماهگی