چه شیر خشکی میدین ووزن دهیش چطورع

۴ پاسخ

بیومیل پلاس میدم راضیم

نان میدم عالیههه

اپتامیل گاهی ساده گاهی پرونترا
وزندهیشم عالیه

من گیگوز میدم خوب بوده تاالان ک

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو..... مامان کوچولو..... ۷ ماهگی