۸ پاسخ

😐😐😐😐برا رفلاکس شیر ای ار میدن
اصلا باید سنگین باشه ک بالا نیاد بعد تو ب فکر شیر سبکی

من سوپرامیلم استفاده کردم خوب بود بیومیل پلاسم خوبه

شیر خشک های کامفورت هم میتونی بگیری سبکتره و قابل هضم تره نان کامفورت یا ببلاک کامفورت ببین کدوم بهش میسازه

وزن دهی همه هم یکیه فقط بچه باید بخوره ک وزن بگیره اگه نخوره هیچ شیر خشکی وزن نمیده

سوپرامیل خیلی چربه اگه رفلاکس داره سراغ شیرچرب اصلا نباید بری

بیومیل و سوپرامیل سنگینه برای دختر من

ببین اگه گیگوز ب بچت میسازه بهش بده خیلی سبکه و وزندهی عالی داذه
باور کن من تموم شیر خشک ها رو امتحان کردم همه رفلاکسش رو بدتر میکردن گیگوز خوب بود الان ک خوب شده نان ۲ بهش میدم دیگ ه حالا امتحان کن
بهشم فرنی بده رفلاکس خوب میشه

تروویتال خوب بود بقیه رو نمیشناسم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی