😐😐😐😐برا رفلاکس شیر ای ار میدن
اصلا باید سنگین باشه ک بالا نیاد بعد تو ب فکر شیر سبکی
من سوپرامیلم استفاده کردم خوب بود بیومیل پلاسم خوبه
شیر خشک های کامفورت هم میتونی بگیری سبکتره و قابل هضم تره نان کامفورت یا ببلاک کامفورت ببین کدوم بهش میسازه
وزن دهی همه هم یکیه فقط بچه باید بخوره ک وزن بگیره اگه نخوره هیچ شیر خشکی وزن نمیده
سوپرامیل خیلی چربه اگه رفلاکس داره سراغ شیرچرب اصلا نباید بری
بیومیل و سوپرامیل سنگینه برای دختر من
ببین اگه گیگوز ب بچت میسازه بهش بده خیلی سبکه و وزندهی عالی داذه
باور کن من تموم شیر خشک ها رو امتحان کردم همه رفلاکسش رو بدتر میکردن گیگوز خوب بود الان ک خوب شده نان ۲ بهش میدم دیگ ه حالا امتحان کن
بهشم فرنی بده رفلاکس خوب میشه
تروویتال خوب بود بقیه رو نمیشناسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.