۶ پاسخ

سلام من بچم کامل شیرخشکیه وبهش آپتامیل پرونوترامیدم عالیه هم برای کولیک هم وزن دهی هم اینکه هرروزه شکمش کارمیکنه

قطعا آپتامیل

آپتامیل

مهم اینه به بچه بسازه.من ببلاک میدم خداروشکر تاالان مشکلی نداشته و وزن دهی هم داشته

آپتامیل

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی