آپتامیل
اپتامیل
اپتامیل
اپتامیل اگر بهش بسازه خیلی خوب
من ببلاک میدم خیلی راضیم
میگن اپتامیل بهتره
ولی من ببلاک میدم خوبه
بستگی داره کدوم بهش بسازه
من به دخترم از سه ماهگی اپتامیل پرونوترا میدادم تا یه جایی خیلی خوب وزن میداد بعدش دیگه وزن نگرفت اما الان ببلاک میدم خیلی راضیم تا حالا
هردو خوبن ببین کدومو بچتون دوست داره یا بهش میسازه. فقط ببلاک تو همه برندا سبک تره هضمش راحت تره
بنظرم آپتامیل
من دخترم ببلاک خورده پسرم اپتامیل
هردو خوبن
بنظرم اپتامیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.