اپتامیل بهتره یا ببلاک

۶ پاسخ

اپتامیل سبک تره
ببلاک حوشمزه تر

ببلاک میدم من خیلی خوبه ماهی یک کیلو وزن میده خیلی هم سبکه

همه شیرخشکا تقریبا ترکیبشون یکیه.من فک میکردم به بچم اپتامیل نمیسازه چنتا شیرتشک عوض کردم تا اخر فهمیدم بچم بایدشیرخشک اچ آ بخوره

ببلاک

برای وزن دهی من شنیدم اپتامیل

من ببلاک میدم خوبه اپتامیلم خوبه باید ببینی کدوم ب بچت میسازه و خوشش میاد

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان مبین‌ 🩵 مامان مبین‌ 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی