خانوما چ شیر خشکی وزن دهیش عالیه؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

بنظرم نان خوبه وزن دهیشم خوبه تقریبا

نان

تروویتال

اپتامیل

من سیمیلاک کامفورت میدادم ینی ماهی یه کیلو اضاف میکرد ولی خیلی سخت گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو..... مامان کوچولو..... ۷ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی