کولیک و رفلاکس کی گورشونو گم‌میکنن چندماهگی ؟

۷ پاسخ

دوماه نیمه

معمولا بچه های اینطثری چهارماهگی دکتر میگه غذا شروع کنین که تموم بشه

رفلاکس تا 9 ماهگی ممکنه باشه
ولی کولیک تو بیشتر بچه ها پایان 3 ماهگی تموم میشه

من که دیگه کم اوردم روز هارو میشمارم تا زودتر برسه به ۴ ماه 🤧

دارو چی میدی

متاسفانه کولیک چهارماهگی
رفلاکس شش ماهگی بع بعد بعد از شروع غذا
و اینکه شما این ماه ماه سحتی داری چون اوج کولیک و رفلاکس
دوماهش تموم بشه یکمی بهترمیشه
منم پسر ماه پیش اذیت بود
این ماه بهتره
دکترم بهم گفته بود

بیشتر تا سه ماهگی ولی بعضی بچه‌ها تا ۶ ماهگی🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی